Stockholm deel 1 - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Gerald en Regina - WaarBenJij.nu Stockholm deel 1 - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Gerald en Regina - WaarBenJij.nu

Stockholm deel 1

Door: DeLeukeReizigers

Blijf op de hoogte en volg Gerald en Regina

23 Juli 2015 | Zweden, Stockholm

Na een goede vlucht van 2u15 komen we aan in Bromma airport om 11.15 u waar we dan de bus namen naar Stockholm City (station waar al het openbaar vervoer samen komt of het World Trade Center of Stockholm).

Omdat het al middag was hebben we daar ook iets gegeten (klassieke lasagne en een cola, want water is gratis te verkrijgen).

Van daaruit te voet naar het hotel (+/- 20 minuten).

In het hotel aangekomen hebben we onze valiezen uitgeladen en dan de stad gaan verkennen.

We hebben eerst richting het Berzelii park gegaan om daarna via de haven een wandeling te maken langs het Museipark en voorbij het nationaal museum om dan verder via de andere kant terug naar het park te gaan. We zetten onze wandeling verder via de Birger Jarlsgatan naar het Humlegarden, waar de koninklijke bibliotheek staat. Hier hebben we even halt gehouden aan het Linnémonument en zo via de kinderspeeltuin verder door het park gewandeld. Wat was het daar zalig zitten. Van hieruit naar de andere kant van het park richting hotel en vandaar terug iets gaan zoeken om te eten.

Omdat het morgen weeral een wandeldag is hebben we besloten om terug naar het hotel te gaan om uit te rusten voor de dag van morgen. Ook dan staat er veel op het programma.

Het resultaat zult ge dan morgen zien.

Groetjes en tot de volgende blog.
DeLeukeReizigers

• 23 Juli 2015 - 22:54

Anja:

Hey mama en papa,

Hebben jullie de bibliotheek ook gaan bezoeken? Jullie hebben al veel parken gezien precies ;)

Rust maar goed uit, slaapwel en voor morgen: geniet er van!!!

Groetjes van ons allemaal xxx