Bagage inpakken - Reisverslag uit Hingene, België van Gerald en Regina - WaarBenJij.nu Bagage inpakken - Reisverslag uit Hingene, België van Gerald en Regina - WaarBenJij.nu

Bagage inpakken

Door: DeLeukeReizigers

Blijf op de hoogte en volg Gerald en Regina

26 Maart 2016 | België, Hingene

Hoi,

Na de laatste verwikklingen kunnen we niet opstijgen op Zaventem. Onze reisorganisator heeft alles kunnen in orde brengen om onze 2de droomreis in vervulling te laten gaan. We vertrekken in Antwerpen en dan met de bus naar de luchthaven van Frankfurt. Alvorens te kunnen vertrekken moeten we eerst de valiezen inpakken. We kijken er al naar uit.

Groetjes en tot een volgende blog.

De Leuke Reizigers

• 28 Maart 2016 - 17:16

Anja:

Hey mama en papa,

Echt erg van die gebeurtenissen, maar ben wel blij dat het niet is wanneer jullie moesten vertrekken. Tis ook goed dat "Anders Dan Anders" alles heeft kunnen regelen zodat jullie toch naar het mooie Sri Lanka kunnen gaan.

Niet te veel inpakken hé zodat jullie niet teveel bagage hebben hé :p

groetjes en amuseer jullie

De wereldreizigers (die nog effe moeten wachten :p )