Wachten om in te checken - Reisverslag uit Frankfurt an der Oder, Duitsland van Gerald en Regina - WaarBenJij.nu Wachten om in te checken - Reisverslag uit Frankfurt an der Oder, Duitsland van Gerald en Regina - WaarBenJij.nu

Wachten om in te checken

Door: DeLeukeReizigers

Blijf op de hoogte en volg Gerald en Regina

27 Maart 2016 | Duitsland, Frankfurt an der Oder

Hoi,
Vroeg uit de veren. Om 7 u kwamen ze ons oppikken om naar Antwerpen-Berchem te rijden waar de bus ons stond op te wachten. Na 4u30 komen we aan in de luchthaven van Frankfurt. De reisleidster bracht ons na enig wachten naar de incheckbalie waar we onze koffers moesten afgeven. Het was toen kwart na twee. Gezien onze vlieger slechts om 18.10 u vertrekt was het nog eens 4 u wachten in de luchthaven. Echter geen probleem : tijd voor een lekkere latte machiato, thee en een smaakvolle pizza. De tijd ging blijkbaar toch niet zo snel vooruit, want om 16 u zaten we al te wachten aan de incheckbalie die pas een uurtje later zou open gaan. Dus rustig de tijd om deze blog te schrijven. Alles is vlot gegaan en geen probleem met de douane, die enigszins anders was dan in België. Hier werd ge niet gefouilleerd, maar moest ge simpelweg door een bodyscan lopen. Dus geen lange wachttijden zoals in België.Tot zover deze blog, later misschien meer over de vliegtuigreis.

Groetjes en tot een volgende blog.

DeLeukeReizigers

• 28 Maart 2016 - 17:12

Dirk:

Hey mama en papa,

Blij te horen dat alles goed gegaan is tijdens jullie reis richting Frankfurt en dat jullie niet al te lang hebben moeten aanschuiven op de luchthaven, want per slot van rekening is alles een beetje veranderd door de aanslagen op Brussels grondgebied. Allé dan kunnen jullie nu uitkijken naar de lange vlucht om zo jullie eindbestemming "Sri Lanka" te bereiken.

Groetjes en tot een volgende blog

De thuisblijvers

• 28 Maart 2016 - 17:21

Anja:

Hey mama en papa,

leuk te lezen dat alles goed is. geniet ervan en maak maar veel foto's (ook niet teveel natuurlijk :p ). Ik wens je nog een veilige vlucht toe zodat jullie droomreis echt van start kan gaan.

Groetjes en tot de volgende blog, ik kijk er alvast naar uit

De wereldreizigers