Op naar de vlieger - Reisverslag uit Frankfurt an der Oder, Duitsland van Gerald en Regina - WaarBenJij.nu Op naar de vlieger - Reisverslag uit Frankfurt an der Oder, Duitsland van Gerald en Regina - WaarBenJij.nu

Op naar de vlieger

Door: DeLeukeReizigers

Blijf op de hoogte en volg Gerald en Regina

28 Maart 2016 | Duitsland, Frankfurt an der Oder

Hoi,
Na enkele uren wachten kunnen we eindelijk naar onze droomvakantie vertrekken, Sri Lanka. De eerste vlucht was naar Doha en dan van daaruit vertrekken naar Colombo. Het eten op beide vliegers was lekker. Ons Anja zal dit ook wel gemogen hebben. In Colombo aangekomen moesten we eerst ons laten inschrijven bij de douane. Na alles vervult te hebben gingen we naar Rob die onze rondreis zal begeleiden. We rijden eerst naar het hotel waar we onze kamer kregen toegewezen. En dan kan de reis van start gaan. We zijn benieuwd wat we te zien zullen krijgen.

Groetjes en tot een volgende blog.

DeLeukeReizigers

• 28 Maart 2016 - 22:14

Anja:

Hey mama en papa,

Geniet van het 2de deel van jullie vliegreis en van de eerste indrukken van Colombo. Hopelijk hebben jullie geen last van een jetlag. Ik kijk alvast uit naar het vervolg

Groetjes en een veilige vlucht

De Wereldreizigers