Sigirya - Reisverslag uit Sri Lanka, Sri Lanka van Gerald en Regina - WaarBenJij.nu Sigirya - Reisverslag uit Sri Lanka, Sri Lanka van Gerald en Regina - WaarBenJij.nu

Sigirya

Door: DeLeukeReizigers

Blijf op de hoogte en volg Gerald en Regina

31 Maart 2016 | Sri Lanka, Sri Lanka

Hoi,
Vandaag iets later uit ons bed. We gaan de leeuwenrots bezoeken met ongeveer 1000 treden en een een hoogte van 200 meter.
Voor mij was het een hele prestatie om dit te doen. Ik heb het overleefd in een warmte van 38 graden. Het was wel de moeite waard. Het is hier mooi van natuur. Daarna lunchen en dan vrije tijd in het hotel. Ikzelf heb eerst een dutje gedaan terwijl hij het domein ging verkennen. Daarna zijn we nog een kleine wandeling gaan maken en dan was het tijd om met het thuisfront te skypen. Het was weeral een mooie dag.

Groetjes en tot een volgende blog.

DeLeukeReizigers

  • 02 April 2016 - 18:37

    Bomma Betty:

    Hallo,

    nu zullen jullie, als jullie terug thuis zijn, veel kunnen vertellen. Ik zal goed luisteren zodat ik het allemaal verstaan heb en ik me een beeld kan vormen van wat jullie allemaal gedaan hebben.

    Ik kijk er alvast naar uit

    Groetjes
    De Bomma

  • 02 April 2016 - 18:41

    Anja:

    Hallo mama en papa,

    Weeral een mooie belevenis en de vrije tijd was waarschijnlijk wel nodig geweest aangezien jullie programma behoorlijk gevuld is.

    Ons dagelijks skype momentje is wel leuk, want zo hebben we een gedacht van wat jullie die dag gedaan hebben.

    Op naar het volgende avontuur zou ik zeggen

    Groetjes en tot blogs
    De Wereldreizigers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gerald en Regina

Wij zijn de leuke reizigers die graag op reis gaan

Actief sinds 22 Juli 2015
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 4780

Voorgaande reizen:

27 Maart 2016 - 09 April 2016

Rondreis Sri Lanka

23 Juli 2015 - 29 Juli 2015

Citytrip Stockholm

Landen bezocht: