Polonnaruwa en jeepsafari - Reisverslag uit Sri Lanka, Sri Lanka van Gerald en Regina - WaarBenJij.nu Polonnaruwa en jeepsafari - Reisverslag uit Sri Lanka, Sri Lanka van Gerald en Regina - WaarBenJij.nu

Polonnaruwa en jeepsafari

Door: DeLeukeReizigers

Blijf op de hoogte en volg Gerald en Regina

01 April 2016 | Sri Lanka, Sri Lanka

Hoi,
Vandaag vroeg uit de veren. Na ons bezoek aan Simba, de leeuwenkoning trekken we vandaag terug in het teken van Walt Disney. Vandaag staat namelijk het bezoek aan Polonnaruwa waar we eerst de tempelruines bezoeken. In de namiddag kwam het Disney teken naar boven. Beter gekend als Dumbo, het vliegende olifantje. Met jeeps trokken we er op uit om deze mastodonten in het wild op te zoeken. Een trip door de Sri Lankaanse jungle. Heel plezant met onze hoofden hoog boven de jeeps uit. Ook het bezoek aan de tempelruines was uiterst plezant, daar we dit per fiets uitvoerden. Zo werden ook de extra kilootjes van het goede, maar hete Sri Lankaanse eten weer wat weggewerkt.

Groetjes en tot een volgende blog.

DeLeukeReizigers

• 02 April 2016 - 18:47

Anja:

hey mama en papa,

Je zult het miss al weten wat ik nu denk na het lezen van deze blog.... "Weeral een tempel"...

De jeepsafari daar en tegen zal wel heel leuk geweest zijn, had er wel bij willen zijn... lekker veel avontuur :)

Wat die kilootjes betreft, da zal wel geen probleem zijn zeker... me da goed gevuld programma :)

Vanavond in een ander hotel slapen... hopelijk even goed als de vorige hotels

Allé geniet er nog van en tot blogs
    De Wereldreiigers